C-\fakepath\For frisører DK-NO
Hårpleie

Nye merkevarer for hårpleie fra Claudia Schiffer & Schwarzkopf

Claudia Schiffer & Schwarzkopf
Skjønnhetsikonet Claudia Schiffer har i et eksklusivt samarbeide med Schwarzkopf utviklet to nye hårpleiemerker: essence ULTÎME og blonde ULTÎME
© Schwarzkopf

En av de best bevarte hemmeligheter om skjønnhet er endelig avslørt: Schwarzkopf Essence ULTÎME og Schwarzkopf Blonde ULTÎME, to nye merkevarer innenfor hårpleie fra Schwarzkopf, resultatet av et eksklusivt samarbeide med beautyikonet Claudia Schiffer

  • Schwarzkopf Essence ULTÎME gir kvinner en hårpleieserie som gir håret en intens styrke, glans og ekte skjønnhet. Den høytytende formularen til Schwarzkopf Essence ULTÎME inneholder luksuriøs perleessens. Historisk har perlen med sin indre glød og skimrende fargespill vært en ettertraktet juvel og skjønnhetsingrediens. Begge seriene er tilgjengelige i butikkene fra februar 2014.

    Merkevarene Schwarzkopf Essence ULTÎME og Schwarzkopf Blonde ULTÎME kombinerer bransjekunnskapen til en av verdens mest berømte og suksessfulle modeller med Schwarzkopfs hårekspertise. “Jeg har alltid ønsket å designe og skape hårpleie produkter” sier Claudia Schiffer, ”og Schwarzkopf gav meg muligheten til endelig å utvikle en serie med min egen signatur.”

    Claudia Schiffer har vært i modellbransjen i mer enn 25 år og vet nøyaktig hvilke belastninger håret blir utsatt for: retting, krølling, kjemming, bleking og farging. Det uunngåelige resultatet er skadet hår. Claudia Schiffers lange, blonde sunne hår er blitt hennes varemerke og gjør at hun av så mange kvinner ses som et skjønnhetsikon. Hvem ville ikke ønske seg et så vakkert og glansfullt hår? “Jeg er veldig stolt over å kunne bidra med all min erfaring til utviklingen av Schwarzkopf Essence ULTÎME og Schwarzkopf Blonde ULTÎME” forklarer Claudia Schiffer. “Jeg håper alle vil elske produktene vi har utviklet, like mye som vi gjør.”

    En del av samarbeidet mellom Schwarzkopf og Claudia Schiffer er utviklingen av en ny eksklusiv signatur parfyme. Den består av 135 utvalgte ingredienser som harmoniserer perfekt med de forskjellige formularene. Resultatet er en tidløs moderne duft med noter av frisk frukt og hvite blomster, avrundet med en sensuell kombinasjon av hvit musk, sandeltre og vanilje.